reklama

Ťažké je túžiť

Táto báseň bola napísaná 17.1.2010. Už si nepamätám na tie dni tak, ako by to bolo včera...Ale báseň vo mne prebúdza tú silu myšlienok a pocitov. Dnes je všetko inak, človek, ktorého spomínam v tejto básni už nie je v mojej blízkosti, nestretávam ho takmer rok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Cítim Tvoju vôňu aj Tvoju nevšímavosť,neovládam sa, zmocňuje sa ma bezvýznamnosť.Sedíš predo mnou, chrbtom otočený,neovládam sa, som ako človek v láske utopený.Utopený vo vášni a túžbe...ja musím,dotknúť sa Ťa aspoň raz teraz skúsim.Je to ako choroba, čo prepadá mi telom,hlava sa mi točí, nepremýšľam, lebo...! Chcem zastaviť čas, tu a teraz, hneď! Chcem aby si sa obrátil a urobil zo mňa opäť kvet.Dám Ti všetko, čo budeš chcieť okrem smrti mojej,tú nie, lebo žijem len pre moje Tebou naplnenie.

Veronika Komarova

Veronika Komarova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Koľko ľudí dokáže, aby ste sa v živote cítili vzácny a mimoriadny... Koľko ľudí dokáže, aby ste sa cítili výnimočný...? Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu